HTML

londonconfidential

"You had to choose between war and dishonor, you chose dishonor, you will have war" Churchill www.twitter.com/kadarmatyas www.youtube.com/kadarmatyas

Friss topikok

  • Kaland-Játék-Kockázat: Nem olvastad tovább? :) (2010.11.15. 15:48) Indira Myles: A viharfaló titka
  • Juci.86: Szerintem ez nem igaz, hogy nincs az embereknek ideje 250 oldalas könyvnél hosszabb könyvet elolva... (2010.03.11. 11:02) LA
  • Juci.86: Mit akarsz, legalább volt humora a csajnak. :) (2010.03.03. 00:44) I, Butcher
  • Juci.86: Nem csodálom, hogy nem tudod megjegyezni a rendeléseket. Mert az, hogy itt a koliban a büfésnéni i... (2010.02.18. 14:11) Is it perfect, Matyas?
  • Juci.86: Hát örülök, hogy így látod, én még nem foglaltam biztos állást ez ügyben tekintve a tényeket, de r... (2010.02.17. 23:51) Maxima

Linkblog

Boldog Valentinnapot!

2010.02.14. 17:25 Kadar Matyas

Boldog Valentin-napot kívánok mindenkinek!

Remélem senki nincsen egyedül.

A házam üres, mindenki elment a párjával moziba vagy valahová. Jól kereshetnek most a Wolfman producerei, mert most az az egyetlen nézhető film, amit vetítenek.

Főzök. Órák óta zöldségeket pucolok, de végre kész van az ebéd. Vagy a vacsora. Az attól függ, hogy a lakótársam mikorra ér haza. Magyarországon töltötte a hétvégét a barátnőjével.

Reggelire megettem egy egyméteres baguettet, miközben Supernatural-Odaát tvsorozatot néztem. Gondolkodtam azon, hogy benevezhetnék valami kreatív írás tanfolyamra, mert amíg magyarul napi 10 oldalt írok, addig angolul egyet vagy egy felet. Soha nem fogok így angolul semmit befejezni. Szomorú. Az meg elég tréh lenne, ha egy fordítót kellene megbíznom. Valahogy fel kellene gyorsulnom.

Tegnap találkoztam Bubbles-el, akit már megint előléptettek a banknál. Gratuláltam neki. Párizsban lesz egy házi buli, ahol megünnepeljük a 24. születésnapját. Együtt vettük meg a jegyet az Eurostarra, és így aránylag egész olcsó volt. Legközelebb elérjük, hogy az egész vendégsereg egyszerre jöjjön, hátha kiérdemlünk egy csoportos kedvezményt.

Az egyik legjobb barátomnak, Buffynak meg ma van a szülinapja. Boldog Születésnapot!!! Éljél soká meg utánna is egy kicsit!!

Mindenkinek jó szórakozást Valentinre!

Utóirat: Tegnap rekord mennyiségű olvasóm volt. Köszönöm szépen. Ígérem hamarosan kitalálok valami jó dizájnt az oldalnak, mert ez egy kicsit puritán.

x

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kadarmatyas.blog.hu/api/trackback/id/tr511757800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci.86 2010.02.16. 20:59:51

No hol az ígéret a napi bejegyzésírás betartására? Valahol olvastam, hogy a célok között szerepel ilyesmi, s már 2 napja várom a híreket! :)
süti beállítások módosítása