HTML

londonconfidential

"You had to choose between war and dishonor, you chose dishonor, you will have war" Churchill www.twitter.com/kadarmatyas www.youtube.com/kadarmatyas

Friss topikok

  • Kaland-Játék-Kockázat: Nem olvastad tovább? :) (2010.11.15. 15:48) Indira Myles: A viharfaló titka
  • Juci.86: Szerintem ez nem igaz, hogy nincs az embereknek ideje 250 oldalas könyvnél hosszabb könyvet elolva... (2010.03.11. 11:02) LA
  • Juci.86: Mit akarsz, legalább volt humora a csajnak. :) (2010.03.03. 00:44) I, Butcher
  • Juci.86: Nem csodálom, hogy nem tudod megjegyezni a rendeléseket. Mert az, hogy itt a koliban a büfésnéni i... (2010.02.18. 14:11) Is it perfect, Matyas?
  • Juci.86: Hát örülök, hogy így látod, én még nem foglaltam biztos állást ez ügyben tekintve a tényeket, de r... (2010.02.17. 23:51) Maxima

Linkblog

Blogkultúra

2010.02.10. 22:52 Kadar Matyas

Két évvel ezelőttig nem volt internetem, mivel havonta költözködtem London egyik részéből a másikba attól függően hol volt olcsóbb, vagy érdekesebb. Egyik lakás sem járt hozzáféréssel a világhálóhoz, így egészen 2010 januárjáig váratott magára a pillanat, amikor hozzászoktam a blogoláshoz.

Nem is igazán a blog írása az érdekes számomra, hanem az olvasása. 5 bloggert például napi szinten olvasok, és meg vagyok sértődve, ha azt látom, hogy nem töltöttek fel új anyagot. Ezért határoztam el, hogy naponta írok én is, legyen bármennyire is fura. Úgy értem, a netezés az életemből eddig heti félóránál többet nem vett igénybe. Ez folyamatosan változó tendenciát mutat. A mérföldkő természetesen az volt, amikor felfedeztem, hogy a kedvenc regény- és képregény-íróimnak folyamatosan frissülő jegyzeteik vannak a honlapjaikon.

Főleg a külföldi magyarok netes naplóit szeretem, hiszen ezek bepillantást engednek egy adott kultúrába magyar szemmel.

Én Londont, illetve Angliát már egy kissé unom, szóval szívesen áttelepülnék máshová. A döntést legjobban a blogok olvasása segíti, hiszen a magyar a világon a legpanaszkodóbb fajta, így nem általkodik néha 10 oldalt is írni egy adott apró témáról (pl moziban nincsen helyre szóló jegy, hogyan kezeljük a parkolóőröket stb). Így jön, hogy lassan a kanadai életformát jobban ismerem mint az angolt!

Ezúton szeretném megköszönni a sok szórakozást, amit a blogírók nyújtanak, hiszen ezeknek az anyagoknak az olvasása mára egy kikapcsolódási formává vált nálam.

x

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kadarmatyas.blog.hu/api/trackback/id/tr191748039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci.86 2010.02.13. 20:06:28

Pedig nem mindenkinek van ám kedve vagy ideje minden nap írni a blogjára. Nekem sem mindig, pedig az írósabb fajtájába tartozom a blogolóknak. :)
süti beállítások módosítása