HTML

londonconfidential

"You had to choose between war and dishonor, you chose dishonor, you will have war" Churchill www.twitter.com/kadarmatyas www.youtube.com/kadarmatyas

Friss topikok

  • Kaland-Játék-Kockázat: Nem olvastad tovább? :) (2010.11.15. 15:48) Indira Myles: A viharfaló titka
  • Juci.86: Szerintem ez nem igaz, hogy nincs az embereknek ideje 250 oldalas könyvnél hosszabb könyvet elolva... (2010.03.11. 11:02) LA
  • Juci.86: Mit akarsz, legalább volt humora a csajnak. :) (2010.03.03. 00:44) I, Butcher
  • Juci.86: Nem csodálom, hogy nem tudod megjegyezni a rendeléseket. Mert az, hogy itt a koliban a büfésnéni i... (2010.02.18. 14:11) Is it perfect, Matyas?
  • Juci.86: Hát örülök, hogy így látod, én még nem foglaltam biztos állást ez ügyben tekintve a tényeket, de r... (2010.02.17. 23:51) Maxima

Linkblog

Guantanamo bay

2013.02.20. 22:57 Kadar Matyas

Pár hónap ezelőtt egy kis társaság gyűlt össze a nagymamánál Budapesten.

Mama egyfolytában utazik, látogatja a rokonokat, tartja a kapcsolatokat. Ebben ő a legjobb a családban. Ezúttal hozott házi pálinkát, amit meg is osztott velünk. Hát magamhoz tértem azt biztos. Egy korty után a jetlegem, a repülőút utáni nyűg, azonnal tova tűnt.

Mama mérgesen mesélte, hogy aznap ki kellett kapcsolnia a tévét, mert az egyik kereskedelmi csatorna reggeli műsorában nem csináltak mást, csak nevettek. De nem volt szó semmiről, mesélte, csak nevettek.

Nevettek a nagy semmin.

Mosolyogtam, és azt válaszoltam, hogy miért baj az? A nevetés terápiás jellegű. Miért ne?

Hát ma én kerültem ebbe a szituációba, amikor rádióadásban a műsorvezetők nem tettek mást csak nevettek.

- Hahaha... Guantanamo bay... haha... Guantanamo bay...Hehee...

Hogy lehet egy olyan dolgot, mint a Guantanamo-i börtönt viccesen emlegetni?

Kicsit kiakasztó.

Úgy döntöttem, hogy azonnal meg kell osztanom az élményt valakivel, akiben szimpátia ébredne irányomban. Az egyik bulgár ismerős, aki Game of Thrones - Trónok harca rajongó és lelkes kutatója a World Trade Center körüli dolgoknak, méllyen együttérzett velem, ahogy el is vártam tőle.

A mamámmal akkor senki sem érzett együtt, hanem egyszerűen mindenki csak még egy pohárkával akart a jó, ütős házi pálinkából. 

Ez szomorú, így utólag, de lehet, hogy míg a mamának a képessége a kapcsolattartásban rejlik, addig az én képességem pedig abban, hogy ki tudom választani azt, hogy egy adott problémát ki elé kell terjeszteni.

M

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kadarmatyas.blog.hu/api/trackback/id/tr135095151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása